Praktische informatie
Alles wat je moet weten voor je afspraak of behandeling.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Behandelingen zijn steeds op afspraak. Een afspraak maken kan best door eventjes te bellen. Als je een afspraak aanvraagt via e-mail of het contactformulier op de website, is deze pas definitief na mijn bevestiging.
Kan ik een huisbezoek aanvragen?
Huisbezoeken zijn mogelijk indien noodzakelijk en enkel in regio Kortessem. We streven er echter naar om de behandeling in de praktijk uit te voeren omdat we in de praktijk meer mogelijkheden hebben om een goede behandeling aan te bieden.
Welke tarieven hanteert Cerebra?
De tarieven en terugbetaling zijn volgens de richtlijnen van het RIZIV. Wij zijn gedeconventioneerd.
Welke kledij kan ik best aandoen?
Je kan best gemakkelijke kledij en sportieve schoenen aandoen tijdens elke behandeling.
Wat breng ik mee?
Neem bij je eerste afspraak zeker je identiteitskaart, een klevertje van de mutualiteit en je doktersvoorschrift mee. Als je beschikt over een medisch dossier en/of medicatielijst mag je deze zeker meebrengen zodat we je dossier zo correct mogelijk kunnen opstellen.
Kan ik mijn afspraak annuleren?
Er kan altijd iets tussenkomen. Je afspraak annuleren kan indien je dit 24u op voorhand én telefonisch laat weten. Wanneer dit niet gebeurt, zijn we genoodzaakt de behandeling aan te rekenen.
Heb je nog een vraag die we hiermee niet beantwoord hebben? Neem dan gerust contact op en wij helpen je graag verder.